حضور ۲۰ غرفه دفتر خدمات مسافرتی در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی پارس شیراز

  • 12 دی 1402 - 20:21
حضور ۲۰ غرفه دفتر خدمات مسافرتی در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی پارس شیراز

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس گفت: در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی پارس بیش از ۲۰ دفتر خدمات مسافرتی مربوط به استان فارس حضور خواهد داشت و شرکت ۱۰ ایرلاین در نمایشگاه نشان از تلاش بخش خصوصی و دولتی برای برگزاری هرچه بهتر سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس دارد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس، محمود فخری گفت: بیش از ۳۰ درصد ظرفیت‌های گردشگری استان مربوط به شیراز است.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس با تأکید بر نقش گردشگری در اشتغال‌زایی عنوان کرد: توسعه گردشگری در رفع بیکاری بسیار مهم است و تمام ادارات دولتی و بخش خصوصی باید با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس همراه شوند.

او ادامه داد: حمایت از بخش خصوصی و استفاده از نظرات بخش خصوصی برای دنبال کردن یک کار تخصصی در استان ضروری است.

فخری در ادامه با اشاره به ظرفیت مطلوبی که در قالب سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس ایجاد شده است، تصریح کرد: در سالن حافظ نمایشگاه بین‌المللی فارس بیش از ۲۰ دفتر خدمات مسافرتی مربوط به فارس حضور خواهند داشت و حضور دانشگاه‌ها را نیز در این نمایشگاه‌ها داریم.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس گفت: حضور حدود ۱۰ ایرلاین در این نمایشگاه نشان از تلاش بخش خصوصی و دولتی برای برگزاری هرچه بهتر سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس دارد.

دیدگاه