نمایش «مرد زباله‌ای» در شیراز به روی صحنه رفت

  • 27 مهر 1402 - 6:33
نمایش «مرد زباله‌ای» در شیراز به روی صحنه رفت

نمایش «مرد زباله‌ای» با هنرنمایی جمعی از هنرمندان قدیمی و پیشکسوت عرصه تئاتر و نمایش استان فارس در تالار استاد هودی شیراز به روی صحنه رفت.

به گزارش ایسنا، نمایش «مرد زباله‌ای» با مجوز رسمی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و به نویسندگی مانتی ویسنی یک و کارگردانی ماندانا مباشری از ۲۵ مهرماه در تالار استاد هودی شیراز به روی صحنه رفت که علاقه‌مندان تا روز جمعه، ۲۸ مهرماه می‌توانند از این نمایش بازدید کنند.

این نمایش طی این چند روز،  از ساعت ۱۹ به گونه نمایشنامه‌خوانی در تالار استاد هودی واقع در بوستان آزادی اجرا می‌شود.

در این کار به ترتیب ورود نقش‌خوان‌هایی همچون حمید کاظم‌زاده، فاطمه کلانترزاده، سید علی اصغر محدث، رضوان استوار، فرشید فتوت و ماندانا مباشری به ایفای نقش می‌پردازند. صداهای نمایش «مرد زباله‌ای» را فریبرز مهبودی، محمدجواد رعیتی و کامبیز مینایی اجرا کرده و موسیقی توسط آزاده بهپور، عکس و فیلم راحله حسینی و اجرای صدا را سینا سعادت برعهده دارد.

ماندانا مباشری، بازیگر و کارگردان تئاتر و برنده جایزه بهترین کارگردانی از پنجمین جشنواره تئاتر استانی سوره است که در رابطه با اثر اخیر خود گفت: گفت: تقابل با وجوده منفی مدرنیته که پدیده‌هایی مانند از خود بیگانگی، تنهایی، انزوا و عدم درک متقابل و دور شدن انسان امروز از معنا را در پی دارند، مضمون اصلی این نمایش است.

دیدگاه