انفجار گاز، سه واحد مسکونی در شیراز را تخریب کرد

  • 08 مهر 1402 - 7:23
انفجار گاز، سه واحد مسکونی در شیراز را تخریب کرد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و ایمنی شیراز از انفجار ناشی از نشت گاز در درون مجتمع مسکونی در بلوار فضیلت این کلان‌شهر خبر داد و گفت: در این حادثه سه واحد مسکونی کاملاً تخریب شد.

به گزارش ایسنا، هادی عیدی‌پور ۷ مهرماه در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات حادثه انفجار در درون مجتمع مسکونی در شیراز گفت: این حادثه در ساعت ۱۶:۵۶ روز پنج‌شنبه، ۶ مهرماه جاری در مجتمع فرهنگیان بلوار فضیلت شیراز اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه بلافاصله بعد از این حادثه ایستگاه‌های آتش‌نشانی ۳،۷،۹،۱۰،۱۲ و تیم تجسس به محل حادثه اعزام شدند، افزود: در این حادثه به دلیل نشت گاز در طبقه دوم واحد آپارتمانی ۸ طبقه انفجار و آتش‌سوزی رخ داد که منجر به تخریب کامل ۳ واحد آپارتمانی از مجموع  مسکونی و وارد شدن خسارت به طبقات فوقانی و اکثر مجتمع شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز با تصریح اینکه با تلاش نیروهای امدادی حریق کاملاً اطفا و تعداد ۴ نفر مصدوم از زیر آوار خارج و تحویل اورژانس داده شدند، گفت: در اثر انفجار سازه مجتمع مذکور در حال حاضر ناایمن تشخیص داده شد و کل مجتمع به‌صورت کامل تخیله و ساکنین به دستور شهردار شیراز در کمپ باغ جنت شیراز اسکان موقت و اضطراری داده می‌شوند.

عیدی‌پور اظهار کرد: در این عملیات شهردار شیراز، مدیر کل مدیریت بحران استانداری، معاون اجرایی شهردار، شهردار منطقه ۱۱، رئیس سازمان آتش نشانی، معاون عمرانی فرمانداری حضور یافتند و جلسه مدیریت بحران در محل مجتمع تشکیل و تصمیمات لازم اتخاد شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز در پایان یادآور شد: علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

دیدگاه