لارستان با ۳۳ میلیمتر ، صدرنشین بارندگی تابستانی فارس

  • 06 مرداد 1402 - 9:51
لارستان با ۳۳ میلیمتر ، صدرنشین بارندگی تابستانی فارس

اداره کل هواشناسی فارس اعلام کرد: در ۱۹ ایستگاه هواشناسی روز گذشته چهارم مرداد ماه بارش گزارش شده است که بیشترین آن مربوط به  عماد شهر، لارستان است که ۳۳ میلی متر باریده است.

مسعود حقیقت روز پنجشنبه اظهار داشت : همانگونه که پیش بینی شده بود در نواحی شرق، جنوب و جنوب شرق بارش داشته ایم که پس از عماد شهر لارستان که ۳۳ میلی متر بارید و در صدر قرار گرفت، مرکز بخش جنت داراب با ۲۴، بخش بنارویه لارستان با ۱۷، تل بارگاه داراب با ۱۰، بیغرد خنج با هفت، استهبان با پنج، گراش و روستا مروارید داراب هم با چهار میلی متر در رتبه های بعدی میزبان بارندگی موسمی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد : همچنین در مناطق پاتوج، پاسخن، فدامی و رستاق داراب، حاجی آباد، دبیران و حاج طاهره زرین دشت، ماه فرخان استهبان، بریز لارستان، نی ریز و منطقه دوگان فسا از ۲ تا یک میلی متر باران گزارش شده است.

خلیل عبدالهی ، مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس هم اظهار داشت :  بارش دیروز خسارت جانی نداشته اما چندین درخت قطع شده و چند تیر برق هم سقوط کرده است.

پیشتر هواشناسی استان فارس، دوم مردادماه در اطلاعیه سطح زرد نسبت به احتمال جاری شدن روان آب، رشد ابرهای همرفتی ، رگبار پراکنده باران ، رعد و برق، برخورد صاعقه ، وزش باد شدید و احتمال تگرگ در ناحیه شرق ، جنوب و جنوب شرق فارس هشدار داده بود.

دیدگاه