هشدارهای هواشناسی فارس؛ بارندگی، باد و افزایش دما

  • 05 مرداد 1402 - 17:34
هشدارهای هواشناسی فارس؛ بارندگی، باد و افزایش دما

هواشناسی فارس اعلام کرد مردم در این استان به ویژه نواحی جنوبی و شرقی از توقف در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها و رفتن به ارتفاعات پرهیز کنند.

اداره کل هواشناسی فارس در آخرین اطلاعیه مربوط به پیش‌بینی وضعیت آب و هوای این استان، نسبت به احتمال وزش باد و بارندگی موقت و رگباری، طی امروز و فردا هشدار داد.

در این اعلامیه که پنجشنبه پنجم مرداد، اطلاع‌رسانی شده، آمده است، با توجه به بررسی و تحلیل نقشه‌های هواشناسی، آسمان فارس امروز کمی ابری و در بعدازظهر با افزایش ابر و وزش باد همراه خواهد بود.

برپایه این اطلاعیه، در مناطق جنوبی استان اجتمال افزایش رطوبط و شرجی به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب و در نقاط چنوب به ویژه جنوب شرق و مرکز فارس، رگبار پراکنده و نقطه ای باران همراه با رعد و برق و گاهی تندباد لحظه‌ای روبرو خواهیم بود.

هواشناسی برای فردا جمعه نیز در همین مناطق شرایسط مشابه را اعلام و تاکید کرده است که شهروندان نسبت به هشدارهای هوا توجه جدی داشته باشند.

به گزارش ایسنا و براساس همین اطلاعیه، دمای هوا طی روزهای پنجشنبه و جمعه در فارس تغییری نخواهدداشت اما برای روز شنبه هفت مرداد، افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

دیدگاه