اولین جلسه کارگروه کودک و نوجوان دهه کرامت در کانون فارس برگزار شد

  • 20 اردیبهشت 1402 - 14:55
اولین جلسه کارگروه کودک و نوجوان دهه کرامت در کانون فارس برگزار شد

اولین جلسه کارگروه کودک و نوجوان دهه کرامت با حضور نمایندگان دیتگاه‌های اجرایی عضو کارگروه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، این جلسه با هدف برنامه‌ریزی و هماهنگی در اجرای فعالیت‌های کارگروه در دهه کرامت تشکیل شد تا نمایندگان صدا و سیما، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، امور بانوان و خانواده استانداری، آموزش و پرورش و سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری شیراز در کنار کانون به ارائه فعالیت‌های پیش‌بینی شده بپردازند و زمینه‌های همکاری مشترک بین‌دستگاهی بررسی شود.

مژده دستوری معاون فرهنگی کانون فارس، دهه کرامت را فرصت مناسبی برای ارادت به پیشگاه امام رئوف و نهادینه شدن سیره و روش امامان در بین کودکان و نوجوانان دانست وبرنامه‌های پیش‌بینی شده کانون را برشمرد.

بر این اساس قرار است پیک امید کانون فارس با حضور در مراکز شبه‌خانواده بهزیستی به ارائه فعالیت بپردازد؛ جشنواره مهارت‌آموزی دختران نوجوانان و نمایشگاه نقاشی و دلنوشته مادران برای دختران برنامه‌های دیگری است که در دهه کرامت از سوی کارگروه کودک و نوجوان در استان فارس برگزار می‌شود.

دیدگاه