تجلیل شهرداری شیراز از مقام معلم و کارگر در صحن علنی شورای شهر

  • 11 اردیبهشت 1402 - 14:57
تجلیل شهرداری شیراز از مقام معلم و کارگر در صحن علنی شورای شهر

مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز در یکصدوسیزدهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز به‌مناسبت ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت‌‌ماه روزهای جهانی کار و کارگر و معلم، از مدیرکل و معاونین آموزش‌وپرورش فارس و همچنین جمعی از کارگران شاغل در شهرداری تجلیل به‌عمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز در یکصدوسیزدهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز به‌مناسبت ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت‌‌ماه روز جهانی کار و کارگر و بزرگداشت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، از مدیرکل و معاونین آموزش‌وپرورش فارس و همچنین جمعی از کارگران شاغل در شهرداری تجلیل به‌عمل آورد و این ۲ قشر پرتلاش و زحمتکش را تکریم کرد.

شهردار شیراز در این راستا با اشاره به اینکه حدود ۶ هزار نفر به‌عنوان کارگر مشغول به فعالیت در شهرداری این کلان‌شهر هستند، اظهار کرد: ۲۱ اسفندماه هرسال به نام پاکیان نام‌گذاری شده که سال گذشته به همین مناسبت مراسمی را به جهت تجلیل از این قشر زحمتکش برپا کردیم.

محمدحسن اسدی گفت: لایحه‌ای تحت عنوان نام‌گذاری روز باغبان به شورای اسلامی شهر تقدیم شده که در صورت صلاحدید و تصویب، یک روز در تقویم شهرداری برای تقدیر از باغبانان و همکاران خدوم حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهری مشخص خواهد شد.

دیدگاه