تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024

آماده‌سازی اماکن تاریخی‌فرهنگی استان فارس

  • 24 اسفند 1401 - 12:45
آماده‌سازی اماکن تاریخی‌فرهنگی استان فارس

مدیرکل میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از آماده‌سازی اماکن تاریخی فرهنگی استان فارس خبر داد.

 به گزارش میراث آریا، سید مؤید محسن‌نژاد امروز ۲۴ اسفندماه افزود: تمام تلاش خود را برای آماده‌سازی اماکن تاریخی‌فرهنگی استان به کار گرفتیم و تمهیدات کافی به‌منظور سامان‌دهی فضای سبز، تأمین نیروی انسانی مازاد، ارائه آموزش‌های لازم برای عرضه هر چه‌بهتر خدمات به مردم و استفاده از ظرفیت راهنمایان گردشگری در این اماکن اندیشیده شده است.

مدیرکل میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: در حال حاضر ستاد اجرایی خدمات سفر استان به ریاست استاندار فارس و دبیری مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان و همچنین ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان‌ها به ریاست فرماندار و دبیری رئیس اداره میراث‌فرهنگی تشکیل و در این ستادها کمیته‌های تخصصی مختلف با حضور دستگاه‌های مربوطه راه‌اندازی شده و تصمیمات لازم برای هماهنگی و تسهیل امور برای ارائه خدمات مناسب به مردم اتخاذ می‌شود.

محسن‌نژاد اظهار کرد: با همدلی و با تلاش فراوان کمیته‌های تخصصی شکل‌گرفته‌اند تا بر اساس وظایف تعیین‌شده خدمات مناسبی را به مردم ارائه دهند. مردم هم می‌توانند انتقادات و پیشنهاد‌ها خود را از طریق تماس با شماره ۰۹۶۲۹ مطرح و حتی اطلاعات مربوط به گردشگری را از طریق همین شماره اخذ کنند.

دیدگاه