جایزه کارآفرین برتر گردشگری و صنایع‌دستی کشور به هتل بزرگ شیراز اهدا شد

  • 23 بهمن 1401 - 19:02
جایزه کارآفرین برتر گردشگری و صنایع‌دستی کشور به هتل بزرگ شیراز اهدا شد

در همایش کارآفرینان برتر ایران در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی که همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران برگزار شد، هتل بزرگ شیراز به عنوان کار آفرین برتر حوزه گردشگری و صنایع دستی کشور برگزیده و واز طرف وزارت میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی، لوح و تندیس همایش به این هتل اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس، حمید جاویدان امروز یکشنبه ۲۳ بهمن ضمن اشاره به مراحل شش ماهه این گزینش بیان کرد: افتخار آفرینی هتل بزرگ شیراز برای همه مردم فارس و شیراز است زیرا که هتل بزرگ شیراز متعلق به همه مردم شریف فارس است.

جاویدان افزود: این عنوان نتیجه تلاش همه کارکنان مجموعه هتل بزرگ شیراز است و این تندیس را به همه آنها تقدیم می‌کنم.

او به میزان اشتغال‌زایی هتل بزرگ شیراز اشاره کرد و افزود: تعداد ۲۶۰ نیروی کار در این مجموعه به‌صورت مستقیم و بیش از هزار نفر به‌صورت غیرمستقیم با این هتل در ارتباط هستند.

مدیر هتل بزرگ شیراز گفت: با همه مشکلات و رکودی که در دوران کرونا داشتیم هیچ نیروی کاری را تعدیل نکردیم، چون اعتقادی به این موضوع نداشتیم.

جاویدان رمز موفقیت هتل بزرگ شیراز را عشق به کار و تلاش در کارکنان مجموعه دانست و افزود: اعتقاد داریم که جوانان ایرانی بسیار باهوش و آموزش پذیر هستند و اگر بتوانیم آن‌ها را خوب آموزش دهیم می‌توانیم با توان و خلاقیت آن‌ها موفقیت‌های زیادی را کسب کنیم.

دارنده عنوان برترین کارآفرین کشور در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی افزود: رضایت‌مندی مشتری رمز و کلید موفقیت هتل بزرگ شیراز است و واحد CRM هتل این موضوع را به‌صورت روزانه پیگیری و با ارتباط و نظرخواهی از مشتریان به دنبال جلب رضایت آن‌هاست.

جاویدان تأکید کرد: تلاش خواهیم کرد به‌عنوان یک هتل برتر در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی در کشور نام استان فارس را در همه همایش‌ها و جشنواره‌های ملی و بین‌المللی سربلند کنیم.

او در پایان گفت: همه ما از جامعه هتل داران تا فعالین حوزه گردشگری و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع‌دستی فارس یک گروه یکدل و همفکر هستیم و این ویژگی افتخاری بزرگ برای گردشگری فارس است.

دیدگاه