پل تقاطع بلوار چمران-نیایش شیراز به زودی افتتاح می‌شود

  • 03 بهمن 1401 - 13:17
پل تقاطع بلوار چمران-نیایش شیراز به زودی افتتاح می‌شود

مسعود قادری، شهردار منطقه ۶ شیراز از افتتاح پل تقاطع بلوار چمران-نیایش طی هفته‌های آینده خبر داد.

قادری که دوشنبه ۳ بهمن در یک نشست خبری سخن می‌گفت، افزود: این دوربرگردان احتمالا تا ۲۲ بهمن یا اواخر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

تقاطع نیایش-بلوار چمران در برخی از ساعات روز شاهد ترافیک سنگینی است و احداث این پل برای رفع این معضل ترفیکی در حال اجراست.

مسعود قادری، شهردار منطقه ۶ شیراز به همراه معاونانش در نشست خبری

وضعیت کمربندی حدفاصل شهرک جوادیه تا پل شهید فرصتیان

شهردار منطقه ۶ شیراز در خصوص ساماندهی کمربندی در حوزه این شهرداری نیز گفت: چندین سال است که شهرداری می‌گوید اداره راه متولی کمربندی است و اداره راه هم می‌گوید. این موضوع این در سطح کلان استانی در حال پیگیری هست و با شرایط خاصی احتمالاً تحویل شهرداری داده شود. در بحث آسفالت کمربندی که واقعاً معضل بسیار بسیار بزرگی وجود دارد، قرار است حدفاصل شهرک جوادیه تا تقاطع شهید فرصتیان تراش و ترمیم توسط اداره راه انجام شود و روکش آسفالت توسط شهرداری.

تعریض ابتدای خیابان معالی‌آباد

قادری در بخش دیگری از سخنانش درباره تعریض بلوار دکتر شریعتی (معالی‌آباد) گفت: بحث عقب‌نشینی مسجد دستغیب که جزو آمال و آرزوهای چندین ساله شهرداری شیراز بوده که خوشبختانه در سال ۱۳۹۶، یک تفاهم‌نامه بین شهرداری شیراز و مسجد شهید دستغیب منعقد شد. الان عرصه یعنی زمین تجاری‌ها و اعیان تجاری‌ها، یعنی خود ساختمان هم به شهرداری واگذار شد و در تملک شهرداری است. مانده حق و حقوق کسب و پیشه و سایر حقوق مفترضه که ممکن است مستاجرین آنجا داشته باشند که این هم برنامه‌ریزی انجام شده و آگهی روزنامه را در یک ماه گذشته انجام دادیم، مهلت آگهی همین امروز تمام می‌شود. بعضی از صاحبان حق کسب و پیشه مراجعه کردند به شهرداری، مدارکشان را ارائه دادند، کارشناس رسمی‌خودشان، کارشناس دادگستری، معرفی کردند برای قیمت گذاری، که قیمت گذاری انجام شود و تملک انجام شود، آنهایی هم که مراجعه نکردند به شهرداری، شهرداری را قابل ندانستند، از امروز به بعد، اقدامات قانونی خودمان را از طریق مراجع رسمی پیگیری خواهیم کرد و عزم ما جزم هست که انشالله این کار انجام شود.

سرانه ورزشی پایین در منطقه ۶ شهرداری شیراز

شهردار منطقه ۶ شیراز با اشاره به اینکه یکی از معضلات منطقه ۶، سرانه ورزشی پایین است، گفت: در سال آینده ساخت سالن ورزشی و چند زمین ورزشی روباز اجرا خواهد شد. یکی از این موارد مخصوص بانوان هم هست که انشالله سالن ورزشی بانوان هم سال آینده به بهره برداری خواهدرسید.

احتمال سنگفرش کردن بخشی از بلوار پرستار

مسعود قادری در خصوص احداث پل عابر پیاده جلوی مجتمع تجاری نگین در بلوار پرستار گفت: اینکه گفته می‌شود به دلیل اعمال نفوذ برخی مالکین در این منطقه پل عابر پیاده اجرا نشده است، صحت ندارد؛ ما از حق و حقوق مردم به هیچ وجه کوتاه نمی‌آییم.

به گفته او، اگر پلیس راهور تایید کند سنگفرش بخشی از بلوار پرستار در محدوده مجتمع‌های تجاری اجرا خواهد شد.

دیدگاه