۴ رویداد تخصصی در نمایشگاه گردشگری فارس اجرا می‌شود

  • 05 دی 1401 - 15:00
۴ رویداد تخصصی در نمایشگاه گردشگری فارس اجرا می‌شود

سرپرست گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از قطعی شدن برگزاری چهار رویداد تخصصی به‌عنوان برنامه‌های جنبی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس خبر داد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، ابراهیم بختیاری امروز ۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس  برنامه‌های جنبی و رویدادهای تخصصی برگزار می‌شود. براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در زمان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس، همایش‌های گردشگری خوراک، ادبی، هنری  و طبیعت‌گردی به‌طور قطع اجرا می‌شود.

سرپرست گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: همچنین در این نمایشگاه همایش‌ها و سمینارهای تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی تشکل‌های صنفی گردشگری برگزار خواهد شد.

 بختیاری عنوان کرد: اجرای چنین برنامه‌های جنبی، ارتقای سطح کیفی نمایشگاه را به دنبال دارد و ازنظر تخصصی کمک قابل‌توجهی به شرکت‌ها، مؤسسات و علاقه‌مندان به این حوزه خواهد شد.

معاون گردشگری فارس، دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس را دومین برند نمایشگاهی گردشگری کشور برشمرد و تعویق تاریخ برگزاری این نمایشگاه را به‌عنوان یک فرصت تلقی کرد و گفت: با توجه به مشکلات متعددی که در ماه‌های اخیر رخ داد به‌طور حتم برگزاری نمایشگاه در آذرماه شکوه و جلوه مورد انتظار جامعه بزرگ گردشگری را نداشت و در شأن فارس هم نبود ازاین‌رو برآن شدیم تا با جابه‌جایی در تاریخ برگزاری نمایشگاه و البته تلاش مضاعف بتوانیم این نمایشگاه را از نظر کمی و کیفی با شرایط بهتری برپا کنیم‌. 

دوازدهمین  نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس  از ۲۰ تا ۲۳ دی‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شیراز واقع در شهرک گلستان برگزار می‌شود.

دیدگاه