آغاز اولین دوره مسابقات مینی فوتبال بانوان در شیراز

  • 21 آذر 1400 - 9:24
آغاز اولین دوره مسابقات مینی فوتبال بانوان در شیراز

اولین دوره مسابقات مینی فوتبال بانوان با حضور هشت تیم در قالب ۲ گروه ۴ تیمی در شیراز آغاز شد.

رئیس کمیته مینی فوتبال هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس شنبه ۲۰ آذر در حاشیه آغاز رقابت‌های مینی فوتبال بانوان در شیراز، گفت: در این دوره از رقابت‌ها، تیم‌های نوید الف، ستارگان نگین، صدرا ۱، کهن، نوین، پاکدل ۱، اسپاردا و ادنون در رده سنی آزاد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مهدی پاکفطرت با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در ورزشگاه حافظیه شیراز دنبال می‌شود، افزود: در این دوره از مسابقات سرکار خانم مریم جوانمردی؛ نایب رئیس هیات همگانی فارس، پرستو کهن؛ نایب رئیس کمیته مینی فوتبال فارس و سمانه عزیزی؛ مسئول کمیته مسابقات، مسئول برگزاری مسابقات هستند.

او یادآور شد: پس از برگزاری اولین دوره مسابقات آقایان و همچنین اولین دوره مسابقات کارکنان دولت ویژه مردان یان در تابستان و پاییز امسال و چندین مسابقه مینی فوتبال آقایان در رده‌های مختلف سنی در شهرستان های فارس، برای برگزاری این مسابقات در بخش بانوان برنامه ریزی شد.

پاکفطرت استقبال بانوان فوتبالیست از این دوره رقابت‌ها را خوب توصیف و اضافه کرد: امیدواریم که با تداوم تلاش و همراهی هیئت فوتبال و اداره ورزش و جوانان، زمینه برای توسعه فعالیت‌های ورزشی و مسابقات در بخش بانوان، بیش از قبل فراهم شود.

دیدگاه