قدردانی از پیشکسوت رسانه‌های فارس

  • 04 شهریور 1400 - 11:39
قدردانی از پیشکسوت رسانه‌های فارس

طی مراسمی با حضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، از سیروس رومی، پیشکسوت رسانه در استان فارس، به واسطه یک عمر فعالیت رسانه‌ای، قدردانی و تجلیل و لوحی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به وی اهداء شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در آیین تکریم استاد «سیروس رومی» گفت: جای بسی خرسندی است این فرصت پیش آمد و برنامه ای شکل گرفت تا از استاد و پیشکسوت حوزه مطبوعات فارس قدردانی شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارشاد فارس، صابر سهرابی با یادآوری اینکه استاد رومی بر گردن همه اهالی مطبوعات فارس حق دارد، اضافه کرد: در هفته خبرنگار برنامه ای تدارک دیده بودیم که به خاطر پیک پنجم بیماری کرونا، نتوانستیم آنچنان که در خور شان اهالی رسانه باشد، در خدمت آنان باشیم و امروز این برنامه در راستای تجلیل از استاد رومی به عنوان استاد مطبوعات و روزنامه نگاری فارس برگزار شد.

سهرابی با یادآوری این مطلب که سیروس رومی نامی آشنا برای روزنامه نگاران فارس است و سردبیری بیش از پنج رسانه مکتوب فارس را بر عهده داشته و برخی او را پدر مطبوعات فارس می دانند، افزود: وی در ایام شیوع بیماری کرونا چند جلد کتاب را به رشته تحریر در آورد و از این فرصت نهایت استفاده را برای نوشتن، کرده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه استاد رومی، تاکنون ۲۰ کتاب در حوزه مطبوعات و رسانه به چاپ رسانده و چند کتاب هم در حال آماده سازی برای چاپ دارد، تاکید کرد: آقای رومی در پنج دهه گذشته قلم بر زمین نگذاشت و هر بار به شیوه ای آگاهی بخش بوده، او آموزگاریست که زیبایی را می آموزد و هنر را در جان افراد می ریزد و وی فرهیخته ای آگاه بخش است.

دیدگاه