آغاز پذیرش بدون کنکور در علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز

  • 24 مرداد 1400 - 9:33
آغاز پذیرش بدون کنکور در علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز گفت: پذیرش دانشجو بدون کنکور در این مرکز برای ترم مهرماه ۱۴۰۰ آغاز شده است.

محمدرضا زاهدی به ایسنا گفت: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی در شیراز، هم اینک در دوره‌های کاردانی و کارشناسی و رشته‌های مختلف، زمینه ادامه تحصیل را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است.

او با بیان اینکه، مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی، یکی از مراکز معتبر آموزش عالی و دارای پیشینه قوی، کادر علمی توانمند و امکانات آموزشی مناسب است، گفت: این مرکز در حداقل ۹ رشته دوره کاردانی و ۴ رشته کارشناسی، برای مهرماه پذیرش دانشجوی بدون کنکور خواهد داشت.

زاهدی گفت: این مرکز علمی کاربردی برای رشته‌های روابط عمومی، برنامه سازی کامپیوتری، فناوری اطلاعات ـ اینترنت و شبکه‌های گسترده، مترجمی زبان انگلیسی، گردشگری، عکاسی، هتلداری، آشپزی و قنادی در مقطع کاردانی، پذیرش دانشجوی بدون کنکور دارد.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز همچنین گفت: این مرکز در مقطع کارشناسی  ناپیوسته، در رشته‌های فناوری اطلاعات، شبکه‌های کامپیوتری، مدیریت کسب و کار اینترنتی، روابط عمومی و مترجمی زبان انگلیسی، آماده پذیرش دانشجوی بدون کنکور است.

زاهدی از علاقه‌مندان به تحصیل در این مرکز آموزش عالی، دعوت کرد که برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز گفت: علاقه‌‎مندان همچنین می‌توانند برای مشاوره حضوری و ثبت نام مراجعه حضوری داشته باشند.

زاهدی با یادآوری اینکه نشانی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز، “تقاطع بلوار عدالت و بلوار  رحمت، ابتدای بلوار عدالت جنوبی، روبروی کوچه ۲۱” است، گفت: شماره تلفن‌های ۳۸۲۶۴۹۲۲ و ۳۸۲۶۴۹۲۳ و ۰۹۱۶۴۴۹۴۸۰۶ برای پاسخ به پرسش‌های علاقه‌مندان، پیش بینی شده است.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز همچنین گفت: کلاس‌ها به صورت مجازی و حضوری خواهد بود و دانشجویان می‌توانند در صورت نیاز از امکاناتی نظیر معافیت تحصیلی، پرداخت شهریه به صورت اقساط، تسهیلات دانشجویی و امکانات مراکز تخصصی جهاددانشگاهی فارس، استفاده کنند.

دیدگاه