فوتسال برتر بانوان؛ تیم‌های شیرازی حریفان را شکست دادند

  • 08 آبان 1400 - 11:08
فوتسال برتر بانوان؛ تیم‌های شیرازی حریفان را شکست دادند

تیم های پویندگان صنعت فجر و پارس آرا نمایندگان شیراز در نخستین  هفته از رقابت های  فوتسال برتر بانوان کشور حریفان را شکست دادند و لیگ برتر را خوب شروع کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا تیم صنعت فجر شیراز ساعت ۱۱ جمعه  هفتم آبان ماه در سالن شهید ابوالفتحی شیراز به مصاف تیم هیات رودان هرمزگان رفت.

در این دیدار که از گروه یک برگزار شد، تیم میزبان  بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و با نتیجه سه بر ۲ از سد حریف خود گذشت تا گام نخست را محکم بردارد.

شاگردان نجمه برزگر سر مربی با تجربه تیم صنعت فجر بازی را در نیمه نخست خوب شروع کردند و با گل های مریم زارع و زهرا خورنگ پیش افتادند اما در ادامه بازی یک گل  دریافت کردند تا نیمه نخست را با پیروزی پشت سر بگذارند.

در نیمه دوم نیز تیم صعنت فجر که نمی خواست این بازی را خانگی را از دست بدهد بازی را خوب شروع کرد و توانست با گل مرجان یوسفی بازی را سه بر یک کند اما این پایان کار نبود زیرا تیم هرمزگان توانست یکی دیگر از گل های  خورده را  جبران کند و در نهایت هم سه بر۲ مغلوب تیم میزبان شد.

قضاوت این بازی را اعظم گلزاری، پریا سلیمانی،  ربابه رضوی،  صحرا بابایی بر عهده داشتند.

تمرینات تیم دیر شروع کردیم

سرمربی تیم پویندگان صنعت فجر پس از بازی در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، گفت: تیم جوان و بسیار خوبی داریم هر چند تمرینات تیم را حدود یک ماه است که  آغاز کرده ایم.

نجمه برزگر ادامه داد: این بُرد می تواند در ادامه مسابقات به ما کمک کند که با روحیه بهتری بازی ها را ادامه دهیم.

برتری پارس آرا شیراز با گل زنی الهام پاکدل

اما تیم پارس آرا که در این فصل دست به جوانگرایی زده است در گروه دوم در اصفهان به مصاف تیم هیات این شهر رفت و توانست میزبان خود را شکست دهد.

شاگردان ستاره زارع سرمربی تیم پارس آرا بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و توانستند  با ۲ گلی که الهام پاکدل در نیمه اول و دوم به ثمر رساند در نهایت با نتیجه ۲ بر یک نماینده اصفهان را شکست دهد و با دست پر این شهر را ترک کند.      

در رقابت های فوتبال برتر بانوان ۱۴ تیم شرکت دارند و در ۲ گروه به صورت دوره ای با هم بازی خواهند و در پایان مرحله گروهی ۲ تیم از هر گروه به مرحله بعد برای تعیین تیم قهرمان راه می یابند.

دیدگاه