بازدید گردشگران از جشنواره گردشگری بیضا

  • 07 مهر 1402 - 16:12
بازدید گردشگران از جشنواره گردشگری بیضا

راضیه زارع، رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری وصنایع دستی شهرستان بیضا از برگزاری جشنواره گردشگری بازی‌های بومی، موسیقی و خوراک محلی و صنایع دستی و همایش خودروهای سافاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی فارس رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری وصنایع دستی شهرستان گفت : به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری و با حضور مسئولین و استقبال گسترده‌ی مردمی این جشنواره برگزار شد.

او ادامه داد: این جشنواره با همکاری کلوپ سافاری شهرستان بیضا، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان فارس و اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بیضا برگزار وگردشگران و مردم شهرستان با حضور گسترده خود ازاین جشنواره استقبال کردند.

وی با بیان اینکه این گونه رویدادها برای توسعه گردشگری شهرستان ها از جمله شهرستان بیضا که دارای جاذبه های کم نظیر گردشگری ودارای سابقه باستانی می باشد مهم است گفت :در این جشنواره تولیدات صنایع دستی شهرستان در معرض نمایش وفروش قرارگرفت و همچنین گروه های محلی با برگزاری مراسم آیینی به معرفی میراث ناملموس شهرستان پرداختند و حضور گسترده خودروهای سافاری و نمایش این خودروها جذابیت ویژه ای برای بازدیدکنندگان داشت.

دیدگاه