تخفیف ۳۰درصدی عوارض شهرداری شیراز تا ۲۸ اردیبهشت‌ ۱۴۰۲

  • 15 اردیبهشت 1402 - 16:40
تخفیف ۳۰درصدی عوارض شهرداری شیراز تا ۲۸ اردیبهشت‌ ۱۴۰۲

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: شهروندان می‌توانند از تخفیف ۳۰درصدی عوارض ساختمانی، صنفی و بهای خدمات اعلام شده، استفاده و هرچه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف پرونده ملک خود اقدام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، حمیدرضا اسماعیلی از مصوبه جدید شورای اسلامی شهر درخصوص کاهش عوارض (ساختمانی، صنفی) و بهای خدمات شهرداری شیراز به صورت پلکانی تا پایان سال خبر داد

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با توجه به مصوبه جدید شورای اسلامی شهر و در راستای کمک به شهروندان در قسمت‌های ساختمانی، صنفی و بهای خدمات، اعلام کرد: شهروندان می‌توانند از تخفیف ۳۰درصدی عوارض ساختمانی، صنفی و بهای خدمات اعلام شده در مصوبه ۸۳۲/۱۴۰۲/ش مورخ ۱۴۰۲.۰۱.۲۸ استفاده کرده و هرچه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف پرونده ملک خود اقدام کنند.

به گفته اسماعیلی؛ شهروندان برای اطلاع از موارد مشمول تخفیف می‌توانند به سایت shiraz.ir مراجعه و از جزئیات مصوبه مطلع شوند. 

 او افزود: شهروندانی که نسبت به پرداخت عوارض نوسازی ملک خود اقدام نکرده‌اند تا ۲۸ اردیبهشت‌ماه سال جاری برای پرداخت عوارض ملک خود  به مناطق یازده‌گانه شهرداری یا سایت eshahr.shiraz.ir  و یا اپلیکیشن سرو مراجعه و عوارض نوسازی خود را با توجه به قانون ابلاغی وزارت کشور که تا ۱۴۰۲.۰۵.۲۸ اعتبار دارد، پرداخت و مشمول بخشودگی جرائم سنوات قبل شوند. 

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز خطاب به شهروندان بیان کرد: از ۲۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ تا پایان سال درصد کاهش عوارض به صورت پلکانی تقلیل می‌یابد.

دیدگاه