بازدید مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی از پارک سلامت روان فارس

  • 15 اردیبهشت 1402 - 8:40
بازدید مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی از پارک سلامت روان فارس

مدیرکل توسعه گردشگری کشور در بازدید از پارک سلامت روان فارس در شهر شیراز این مجموعه را در کشور منحصربه‌فرد و قابلیت تبدیل شدن به نخستین هتل سالمندان کشور را دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس، سید مصطفی فاطمی در بازدید از پارک سلامت روان فارس  که به همراه روسای انجمن و تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری فارس انجام شد، گفت: این مجموعه در بحث سلامت و آموزش و سالمندان در کشور سرآمد است.

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی افزود: این مجموعه در کنار سایر کارکردها یک مجموعه گردشگری است و می‌تواند ظرفیت گردشگری مضاعفی برای شیراز باشد.

او تصریح کرد: مشخص است که سازنده این مجموعه با آگاهی و بینش قبلی و استفاده از ظرفیت‌های مختلف گردشگری، درمانی، آموزشی و… در طراحی مجموعه اقدام کرده است و می‌تواند پایلوت کشوری باشد که می‌تواند هم به گردشگری و هم به نیازمندی‌های شهری کمک کند.

فاطمی ابراز امیدواری کرد که با راه‌اندازی چنین مجموعه‌هایی در سطح کشور گردشگری سلامت با رویکردی جدید رونق بیش‌تری یابد.

مجموعه گردشگری، درمانی، آموزشی و خدمات پارک سلامت روان شیراز دارای فضاهای آموزشی برای دانشجویان علمی‌کاربردی در رشته‌های مختلف و با امکانات آموزشی خاص، فضاهای هتل و متل برای نگهداری سالمندان با امکانات خاص رفاهی، فضاهای نگهداری از معلولان ذهنی حرکتی و فضاهای گردشگری است. این مجموعه از ۱۳۹۵ آغاز به کار کرده است.

دیدگاه