رضایتمندی عمومی از تولیدات صنایع‌دستی فارس

  • 12 فروردین 1402 - 15:54
رضایتمندی عمومی از تولیدات صنایع‌دستی فارس

سیدمؤید محسن‌نژاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از رضایتمندی عمومی نسبت به کیفیت و قیمت تولیدات صنایع‌دستی فارس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، محسن‌نژاد در بازدید از غرفه‌های صنایع‌دستی نوروزی که باهدف قدردانی از هنرمندان و صنعتگران شرکت‌کننده در نمایشگاه انجام شد، گفت: به‌منظور تحرک بخشی به خرید محصولات صنایع‌دستی و حمایت از تولیدکنندگان و با توجه به حضور گسترده گردشگران در ایام نوروز در استان فارس بازارچه فروش تولیدات صنایع‌دستی در مقابل آرامگاه حافظ با ۶۵ غرفه راه‌اندازی شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: از مزیت‌های این نمایشگاه این بود که هیچ‌گونه تولیدات خارج از صنایع‌دستی در غرفه‌ها عرضه نشده بود وهمِ تولیدات در سطح کیفی بسیار مطلوب به متقاضیان خرید ارائه می‌شد.

محسن‌نژاد در ادامه گفت: قیمت‌های تولیدات هنرمندان صنایع‌دستی فارس نیز بسیار مناسب است به‌طوری‌که رضایتمندی عمومی را شاهد بودیم.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به اینکه به‌منظور حمایت از مصرف‌کننده و با ایجاد شعبه‌ای از صندوق کارآفرینی امید در آرامگاه حافظ و با ارائه وام ۲۰ میلیون تومانی با کارمزد ۱۲ درصد شرایط برای خرید از غرفه‌ها بسیار مطلوب بود گفت: در پی این اقدام انگیزه‌ها برای خرید تولیدات صنایع‌دستی استان نیز افزایش یافت و هنرمندان نیز از میزان فروش رضایتمندی داشتند.

وی در پایان گفت: در تلاش هستیم تا وام صندوق کارآفرینی امید در طول سال نیز به متقاضیان ارائه گردد و معتقدیم این خدمت می‌تواند در رونق فروش تولیدات مؤثر باشد. اهدا لوح سپاس به برخی صنعتگران و هنرمندان پایان‌بخش این بازدید بود.

دیدگاه