تقدیر از مدیرکل کانون پرورش فکری فارس در نمایشگاه هنرهای تجسمی

  • 15 اسفند 1401 - 15:17
تقدیر از مدیرکل کانون پرورش فکری فارس در نمایشگاه هنرهای تجسمی

سعیدرضا کامرانی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس به پاس کسب مقام اول رشته خوشنویسی، در نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرمندان شاهد و ایثارگر منطقه ۴ کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، آئین افتتاحیه نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرمندان شاهد و ایثارگر منطقه ۴ کشور در شیراز برگزار شد. در این نمایشگاه ۱۱۰ اثر خوشنویسی، عکاسی، نقاشی و نقاشی خط از ۶۵ هنرمند شاهد و ایثارگر استان های فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان به نمایش درآمده است و از برگزیدگان بخش‌های مختلف این رویداد قدردانی شد.

بر اساس این گزارش، از سعیدرضا کامرانی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس نیز با اهدای لوح و تندیس در بخش خوشنویسی قدردانی شد. در بخشی از متن این لوح تقدیر آمده است: هنر موهبتی است آسمانی که جز دل‌های مصفا و جان‌های شیدا، آن را در نمی‌یابد. به‌ویژه جنابعالی که این لطیفه غیبی را در راه نشر و گسترش فرهنگ والای ایثار و شهادت به خدمت گرفته‌اید. به پاس تلاش‌های ارزنده شما در کسب مقام اول رشته خوشنویسی نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرمندان شاهد و ایثارگر منطقه جنوب به میزبانی شیراز این لوح سپاس تقدیم حضورتان می‌شود.

دیدگاه