۱۸۳ پروژه تأسیسات گردشگری در حال ساخت در استان فارس

  • 18 دی 1401 - 10:55
۱۸۳ پروژه تأسیسات گردشگری در حال ساخت در استان فارس

رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور از احداث ۱۸۳ پروژه تأسیسات گردشگری در استان فارس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، سید محسن قریشی روز ۱۸ دی‌ماه ۱۴۰۱ در بازدید از پروژه‌های گردشگری شهرستان شیراز اظهار کرد: در حال حاضر بزرگ‌ترین مجتمع گردشگری (شامل دو پروژه) فارس در شهرستان شیراز در شهر صدرا در زمینی به مساحت حدود ۶۲هزار مترمربع در دست احداث است.

رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری افزود: این پروژه با زیربنای سرپوشیده ۱۹هزار مترمربع و فضای روباز حدود ۳هزار مترمربع است که شامل فضاهای اقامتی، پذیرایی، سرگرمی، تفریحی و ورزشی (والیبال ساحلی، تنیس، صخره‌نوردی، بازی‌های آبی، بسکتبال، دریاچه مصنوعی، فوتبال و…) است که در مجموع با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی میانگین حدود ۸۰درصد در حال اجراست.

او افزود: در حال حاضر تعداد بیش از ۱۸۳ پروژه از انواع تأسیسات گردشگری در استان در حال ساخت است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان از احداث اولین هتل پنج ستاره در شهر صدرا اشاره کرد.

دیدگاه