برگزاری اولین جلسه ستاد هماهنگی تسهیلات خدمات سفر شهرستان مرودشت

  • 29 آذر 1401 - 11:55
برگزاری اولین جلسه ستاد هماهنگی تسهیلات خدمات سفر شهرستان مرودشت

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مرودشت از برگزای اولین جلسه ستاد هماهنگی تسهیلات خدمات سفر شهرستان مرودشت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، محمدتقی قلعه‌نویی امروز ۲۹ آذرماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: این جلسه در فرمانداری با حضور فرماندار ویژه شهرستان و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مرودشت افزود: هدف از برگزاری این جلسه برنامه‌ریزی به‌منظور ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران، شامل توزیع بسته‌های سفر به تمام نقاط دیدنی شهرستان، مدیریت یکپارچه مراکز اسکان و اقامت، ارائه خدمات امداد و نجات، ارائه خدمات بهداشت، اطلاع‌رسانی و راهنمایی مسافران با تعیین کمیته‌های تخصصی و زیرمجموعه‌های مربوط به هر کمیته است.

 قلعه‌نویی افزود: قطعا همکاری و تعامل دستگاه‌های مختلف در اجرای برنامه‌های ستاد بسیار مهم بوده و رضایتمندی گردشگران و مسافران نوروزی را فراهم خواهد کرد.

دیدگاه