جزئیات برگزاری رویداد گردشگری دینی در فارس اعلام شد

  • 13 شهریور 1401 - 16:21
جزئیات برگزاری رویداد گردشگری دینی در فارس اعلام شد

مدیر مرکز رشد و نوآوری حوزه های علمیه استان فارس اعلام کرد:رویداد گردشگری دینی که برای افراد ایده‌پرداز در حوزه گردشگری و یا موضوعات مرتبط طراحی شده در مهرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و در پایان این رویداد،حمایت‌های لازم از ایده های برتر صورت خواهد گرفت.

سجاد ایام با اشاره به اهمیت موضوع گردشگری دینی در استان فارس گفت: این رویداد را در مرکز رشد و نوآوری های حوزه علمیه طراحی و پس از تعیین نظام مسائل گردشگری دینی در استان، برگزاری رویداد را در دستور کار قرار دادیم.

مدیر مرکز رشد و نوآوری حوزه‌های علمیه استان فارس ادامه داد: ‌در حال حاضر این رویداد برای عموم افرادی که در حوزه گردشگری و یا موضوعات مرتبط، دارای ایده هستند طراحی شده که در قالب استارت آپ ویکند و با حضور راهبران و داوران و سرمایه گذاران مهم این حوزه در مهرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد و در پایان این رویداد،حمایت های لازم از ایده های برتر صورت خواهد گرفت.

سجاد ایام همچنین اعلام کرد: هم اکنون و پیش از رویداد اصلی، نشست های این رویداد در حال برگزاری است که علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاع از این نشست ها با ارسال نام و نام خانوادگی خود به شماره تماس ۰۹۱۷۹۱۱۸۴۹۰ در جریان جزییات این نشست ها قرار بگیرند.

دیدگاه