مهلت ارسال مقالات همایش ملی خلیج‌فارس تمدید شد

  • 28 خرداد 1401 - 16:31
مهلت ارسال مقالات همایش ملی خلیج‌فارس تمدید شد

بنیاد ایران‌شناسی با توجه به استقبال اساتید، پژوهشگران، کارشناسان و دانشجویان از همایش ملی «خلیج‌فارس» و درخواست‌های مکرر نسبت‌ به تمدید مهلت ارسال مقالات، تاریخ برگزاری و مهلت ارسال مقالاتِ این همایش را تمدید کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی بنیاد ایران‌شناسی بر طبق اعلام دبیرخانه همایش ملی خلیج‌فارس،‌ زمان برگزاری همایش در تاریخ ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱ و مهلت ارسال متن کامل مقالات (چکیده به همراه اصل مقالات) تا پایان شهریورماه تمدید شد.

همچنین با اعلام حمایت پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و پایگاه استنادی سیویلیکا (CIVILICA)  از همایش ملی خلیج‌فارس، کلیۀ مقالات در این پایگاه‌های استنادی نمایه خواهند شد. شرکت‌کنندگان می‌توانند با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی این همایش و دریافت گواهی آن بهره‌مند شوند.

بنیاد ایران‌شناسی در ادامۀ مجموعه‌همایش‌های خود در حوزۀ «ایران‌شناسی» و «مطالعات خلیج‌فارس»، همایش ملی خلیج‌فارس را با محوریت «جزایر و کرانه‌های خلیج‌فارس در گسترۀ تاریخ، فرهنگ و تمدّن»، ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان جهت ارسال مقالات و شرکت در این همایش می‌توانند به سامانۀ https://province.iranology.ir/persiangulf مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینۀ مشارکت در این رویداد ملی با دبیرخانه همایش به شماره ۰۲۱۸۸۶۰۸۹۳۱ تماس حاصل کنند.

دیدگاه