طی چهار روز تعطیلی بیش از ۲هزار پرواز ۲۶۵ هزار مسافر را جابه‌جا کردند

  • 01 فروردین 1401 - 14:16
طی چهار روز تعطیلی بیش از ۲هزار پرواز ۲۶۵ هزار مسافر را جابه‌جا کردند

طی چهار روز نخستی که از شروع تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ می‌گذرد ۲۱۵۶ پرواز از باند سه فرودگاه مهرآباد، مشهد پرواز و فرود آمده و ۲۶۵هزار و ۸۳۱ مسافر را به مقاصد مختلف جابه‌جا کرده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از  کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، سه فرودگاه مهرآباد، مشهد و شیراز جزو فرودگاه‌های پرتردد طی چهار روز ۲۶.۲۷، ۲۸ و ۲۹ اسفندماه بوده‌اند.  

طی چهار روز نخست تعطیلات ۱۲۷۶ هواپیما در باند فرودگاه مهرآباد فرود و از آن پرواز کرده و ۱۵۱ هزار و ۸۴۴ مسافر را به مقاصد مختلف جابه‌جا کرده‌اند. در تاریخ ۲۵ اسفندماه ۳۳۶ پرواز ۳۹ هزار و ۹۸۴ مسافر، در ۲۶ اسفندماه ۳۰۵ پرواز ۳۶ هزار و ۲۹۵ مسافر، ۲۷ اسفندماه ۲۸۹ پرواز ۳۴ هزار و ۳۹۱ مسافر و ۲۸ اسفندماه ۳۴۶ پرواز ۴۱ هزار و ۱۷۴ مسافر را جابه‌جا کرده‌اند.  

در فرودگاه مشهد نیز ۸۰ هزار و ۹۹۸ مسافر جابه‌جا و ۵۸۵ پرواز نشسته و برخواسته‌اند. در ۲۵ اسفندماه ۱۳۴ هواپیما ۱۸ هزار و ۳۳۸ مسافر، در تاریخ ۲۶ اسفند ۱۵۶ پرواز ۲۱ هزار ۲۷۱ مسافر، در تاریخ ۲۷ اسفند ۱۶۲ پرواز ۲۲ هزار و ۴۵۱ مسافر و در ۲۸ اسفند ۱۳۳ پرواز ۱۸ هزار و ۹۳۸ مسافر را جابه‌جا کرده‌اند.  

همچنین در فرودگاه شیراز جمعا ۲۹۵ پرواز انجام و ۳۲ هزار و ۹۸۹ مسافر جابه‌جا شده‌اند. در تاریخ ۲۵ اسفندماه ۷۱ پرواز و ۷هزار و ۲۸۵ مسافر، تاریخ ۲۶ اسفند ۶۹ پرواز ۷هزار و ۱۶۲ مسافر، ۲۷ اسفندماه ۷۶ پرواز ۹هزار و ۱۱۸ مسافر و تاریخ ۲۸ اسفند ۷۹ پرواز ۶۹ هزار و ۵۳۶ مسافر را جابه‌جا کرده‌اند.

دیدگاه