آغاز توزیع مرغ منجمد ۲۰ هزار تومانی در فارس

  • 24 آبان 1400 - 12:08
آغاز توزیع مرغ منجمد ۲۰ هزار تومانی در فارس

مدیرکل پشتیبانی امور دام فارس با اشاره به ضرورت تثبیت قیمت کالاهای اساسی از شروع توزیع مرغ منجمد دولتی ۲۰ هزار تومانی در سطح استان خبر داد.

رهام رحمانی یکشنبه ۲۳ آبان در جمع خبرنگاران گفت: براساس مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد درب سردخانه‌های شرکت پشتیبانی ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان و در سطح خرده فروشی و برای خانوارهای مصرف‌کننده ۲۰ هزار تومان است.

او افزود: توزیع در سطح استان و بین شهرستان‌های مختلف براساس ضرایب جمعیتی انجام می‌شود. در سطح شهر شیراز تعاونی‌های مصرف، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اتحادیه‌های کارگری و کارمندی می‌توانند برای دریافت حواله مستقیما به اداره کل پشتیبانی امور دام استان مراجعه کنند.

رحمانی خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان‌ها عوامل توزیع منتخب با گرفتن معرفی‌نامه از اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان به اداره کل پشتیبانی امور دام مراجعه کنند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان فارس گفت: به منظور اطمینان از دسترسی بیشتر گروه‌های درآمدی سطح پایین جامعه این شرکت آمادگی خود را در راستای خدمت رسانی لازم به صورت تمام وقت با تلاش همکاران اداره کل پشتیبانی امور دام اعلام می‌کند و به همین منظور دو دستگاه کامیون در نقاط کم برخوردار شیراز به انجام توزیع مرغ منجمد اقدام می‌کنند.

او ادامه داد: به منظور تأمین نیاز مراکز عمده مصرف، شامل مراکز نظامی و انتظامی، زندان‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی و… عرضه مرغ به قیمت هر کیلوگرم ۲۰ هزار تومان درب سردخانه شرکت انجام می‌شود.

این مقام مسئول همچنین ذخایر مرغ منجمد در استان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: کمبودی برای تأمین و عرضه مرغ منجمد در استان نداریم و تا زمانی که نیاز باشد توزیع مرغ منجمد ادامه خواهد داشت.

دیدگاه