کُل جایگاه‌های سوخت فارس به سامانه هوشمند متصل است

  • 17 آبان 1400 - 11:02
کُل جایگاه‌های سوخت فارس به سامانه هوشمند متصل است

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس اعلام کرد که سوخت گیری با کارت هوشمند سوخت و دریافت سوخت با دو نرخ سهمیه‌ای و آزاد در همه جایگاه‌های استان امکان پذیر شد.

اسدالله طاهری با اشاره به فعال بودن کُل جایگاه‌های سوخت در سطح استان فارس، گفت: پس از اخلال بوجود آمده در سامانه هوشمند سوخت با تلاش شبانه روزی تمام عوامل چرخه سوخت رسانی در استان ۱۰۰ درصد جایگاه‌های سوخت مایع استان به سامانه هوشمند متصل و در حال ارائه خدمت به مردم است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، او عنوان کرد: امکان سوخت گیری با کارت هوشمند سوخت در ۲۹۷ باب جایگاه‌های موجود استان فراهم شده و مردم می‌توانند سوخت مورد نیاز خود را با دو نرخ  سهمیه‌ای وآزاد دریافت کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس همچنین تعداد نازل‌های فعال در جایگاه‌های بنزین، نفت و گاز استان را ۳ هزار و ۷۰۰ نازل اعلام کرد و گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران در ستاد و نواحی ظرف مدت یک هفته از زمان بوجود آمدن اخلال در سامانه هوشمند تمامی نازل‌ها برنامه جدید را دریافت و به سامانه هوشمند سوخت متصل شدند.

طاهری در خصوص تامین و توزیع سوخت با شروع فصل سرما هم گفت: با انجام تمهیدات لازم ذخیره سازی مناسب انواع فرآورده‌های نفتی در انبارهای نفت انجام و سوخت مناطق سخت گذرو شمالی استان توزیع شده است که مشکلی در زمینه سوخت رسانی وجود ندارد.

دیدگاه