تاکنون ۱۱۲۱ کیلو گرم انواع موادمخدر در فسا کشف شده است

  • 16 آبان 1400 - 14:47
تاکنون ۱۱۲۱ کیلو گرم انواع موادمخدر در فسا کشف شده است

فرمانده انتظامی شهرستان فسا در استان فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۱۱۲۱ کیلوگرم انواع موادمخدر در این شهرستان کشف شده است.

سرهنگ محمدهاشم قسام گفت: از ابتدای امسال تاکنون طرح های مختلفی با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان توسط یگان های انتظامی اجرا شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، قسام افزود: دستگیری ۳۹۵ نفر سارق و کشف ۶۱۴ فقره سرقت اعم از اماکن خصوصی، داخل خودرو و  موتورسیکلت، کشف یک تن و ۱۲۱ کیلو انواع مواد مخدر و دستگیری ۳۵۴ نفر خرده فروش و قاچاقچی از عمده توفیقات پلیس در اجرای طرح های انتظامی بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا در بیان عملکرد پلیس فتا در این شهرستان، گفت: ۱۸۷ فقره پرونده با عمده موضوعات کلاهبرداری رایانه ای، برداشت غیرمجاز از حساب و ایجاد مزاحمت توسط کارشناسان کشف و ۲۷ نفر متهم نیز در این رابطه روانه دادسرا شده اند.

قسام همچنین به دستگیری ۳ کلاهبردار و کشف ۳۵ فقره کلاهبرداری نیز اشاره و اضافه کرد: شهروندان می‌توانند با گزارش موارد مشکوک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در تامین امنیت جامعه مشارکت کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا خاطرنشان کرد: برخورد قاطعانه با هنجارشکنان و قانون گریزان، مشارکت و احساس مسئولیت شهروندان قانون مدار را می طلبد که پلیس را در تحقق این امر مهم یاری کنند.

دیدگاه