شاکی مصدوم یک پرونده کلاهبرداری شیراز در حال درمان است

  • 14 آبان 1400 - 13:13
شاکی مصدوم یک پرونده کلاهبرداری شیراز در حال درمان است

شاکی یک پرونده کلاهبرداری که چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ مقابل دادگستری فارس در شیراز خودسوزی کرده و دچار سوختگی شدید شده بود، هم اینک در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان در حال درمان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در این باره اظهار داشت:  این مرد ۴۲ ساله ساعت ۱۶:۱۵ پس از سوختگی شدید با بنزین به بیمارستان سوانح سوختگی منتقل شد.
اورنگ ایلامی افزود: در حال حاضر، این فرد که دچار سوختگی مجاری تنفسی نیز شده، هوشیار است و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.
بنا بر اعلام منابع قضایی، فرد مصدوم شاکی پرونده کلاهبرداری بوده که یکی از متهمین آن پرونده به هفت سال حبس محکوم و متهم دیگر نیز پس از طی فرایند رسیدگی از اتهام وارده تبرئه شده است.
معاون قضایی و سرپرست دادگاه های تجدید نظر استان فارس در تشریح پرونده وی با اعلام اینکه تمامی فرایند رسیدگی قضایی در استان فارس به پایان رسیده است گفت: در ادامه روند رسیدگی، رأی دادگاه نسبت به یکی از متهمین پرونده قطعی شده و در مرحله اجرای حکم است.
اسماعیل اکبری با بیان اینکه رسیدگی به اعتراضات وارد شده به پرونده در فرایند رسیدگی قانونی انجام شده است گفت: برائت متهم دوم پرونده، نافی حقوق شاکی نبوده است
وی ادامه داد : پس از صدور رای تبرئه متهم دوم در دادگاه ، اعتراض شاکی در اجرای ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری به دیوان عالی کشور ارسال شده که مورد موافقت دیوان عالی کشور واقع نشده است.

دیدگاه