لزوم ارائه کارت واکسیناسیون کرونا برای دریافت خدمات حمل ونقل

  • 07 آبان 1400 - 16:29
لزوم ارائه کارت واکسیناسیون کرونا برای دریافت خدمات حمل ونقل

طبق اعلام ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خدمات حمل و نقل در استان فارس به مسافرانی تعلق می‌گیرد که کارت واکسیناسیون داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل استان فارس، با بیان اینکه روزانه در هر ۳ پایانه مسافربری شیراز به بیش از ۳ هزار نفر خدمات حمل و نقل زمینی ارائه می‌شود گفت: برای حفظ سلامت مسافران و طبق دستور ستاد مدیریت بیماری کرونا، بررسی و درخواست کارت واکسیناسیون مسافران در دستور کار قرار گرفته و همه نیرو‌ها موظف شدند در مقابل ارائه کارت واکسیناسیون به مسافران خدمات ارائه دهند.
ایزدی، با اشاره به اینکه فعلا بررسی کارت‌ها به صورت حضوری انجام می‌شود گفت: قرار است در چند روز آینده این کار به صورت سیستمی و با اتصال به سامانه وزارت بهداشت انجام شود به طوری که زمان خرید بلیط به مسافرانی که کارت دیجیتال واکسن نداشته باشند بلیطی فروخته نمی‌شود.
کریم آقایی، مدیرکل فرودگاه‌های استان هم گفت: در پرواز‌های خارجی همه مسافران موظف به ارائه کارت واکسیناسیون هستند و این کار از مدت‌ها قبل انجام می‌شود، اما در پرواز‌های داخلی متاسفانه این کنترل انجام نمی‌شود و منتظر اتصال به سامانه وزارت بهداشت هستیم.

دیدگاه