آغاز به کار مرحله کشوری نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در فارس

  • 04 آبان 1400 - 13:21
آغاز به کار مرحله کشوری نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در فارس

مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در دو رشته فناوری طراحی گرافیک و راهکارهای نرم افزاری برای تجارت صبح امروز، سوم آبان ماه رسما در فارس آغاز شد.

صبح دوشنبه ۳ آبان، سی و پنج شرکت کننده زیر ۲۲ سال منتخب استان‌ها در ۲ رشته فناوری طراحی گرافیک و راهکارهای نرم افزاری برای تجارت، رقابت سه روزه خود را در قالب مسابقات ملی مهارت به میزبانی شیراز آغاز کردند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس در این آئین افتتاح این مسابقات گفت: همکاران ما در استان فارس با وجود محدودیت‌های مالی و محدودیت‌های موجود به واسطه شیوع کرونا، طی روزهای اخیر شبانه روز برای آنکه فارس میزبانی خوب باشد، تلاش کردند.

حشمت کوشکی خاطرنشان کرد: نخبگان مهارتی آینده سازان این مرز و بوم هستند، افرادی که می‌توانند با ذهنی خلاق و استفاده از مهارت و دانش و همچنین تلاش و سخت کوشی زمینه رشد و بالندگی کشور را فراهم آورند.

معاون دفتر مسابقات ملی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور نیز در این مراسم گفت: این دوره از مسابقات بر اساس استانداردهای جهانی و همچنین آخرین تغییرات انجام شده در شرح فنی مسابقات جهانی برگزار می‌شود و سیستم طراحی سئوال، فرم‌های ارزشیابی و نحوه داوری این مسابقات کاملا منطبق بر مسابقات جهانی مهارت است.

غلامرضا راز در ادامه از رقابت کنندگان خواست تا با دقت کافی و در کمال آرامش تلاش کنند تا نهایت قابلیت های خود را بروز دهند.

به گزارش ایسنا، نفرات برتر کشور در این دوره از رقابت‌های جشنواره مهارت در رشته‌های مختلف به مسابقات جهانی مهارت ۲۰۲۲ شانگهای چین اعزام خواهند شد. 

دیدگاه