مشارکت بیش از ۱۲ هزار نفر در انتخابات نظام مهندسی فارس؛ نتایج اولیه

  • 11 مهر 1400 - 12:58
مشارکت بیش از ۱۲ هزار نفر در انتخابات نظام مهندسی فارس؛ نتایج اولیه

نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان فارس همزمان با سراسر کشور و با مشارکت بیش از ۱۲ هزار ۶۰۰ نفر برگزار شد.

نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی استان فارس همزمان با سراسر کشور و به شکل الکترونیک برگزار شد که با مشارکت بالای اعضای این سازمان همراه بود.

به گزارش ایسنا و براساس صورتجلسه پایانی این دوره از انتخابات، از مجموع ۲۷ هزار و ۸۹ عضو سازمان نظام مهندسی فارس، ۱۲ هزار و ۶۲۱ نفر در این دوره از انتخابات شرکت کردند.

مشارکت گسترده مهندسان در نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی فارس در حالیست که دوره هشتم، این انتخابات با مشارکت ۳۸۷۰ نفر از اعضا، برگزار شده بود.

در پایان شمارش آراء، هادی بیاتی، محمد بنان، مهرداد خواجه‌پور، یاسر پوست فروش، امیر اوجی و ستار خورشیدی در رشته عمران، سعید جعفرزاده در رشته نقشه برداری، مجتبی زوربخش در رشته ترافیک، طاهره نصر، علیرضا زارع، سارا کبیریان مقدم در رشته معماری، جعفر ضابطیان در رشته شهرسازی، رضا خورشیدی و امیرحسین قیصری در رشته برق و هادی تدین در رشته مکانیک، حائز بیشترین تعداد آراء شدند.

براساس قانون تعداد اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان فارس شامل ۱۵ نفر متشکل از ۶ نفر رشته عمران، یک نفر نقشه‌برداری، یک نفر ترافیک، سه نفر رشته معماری، یک نفر رشته شهرسازی، ۲ نفر رشته برق و یک نفر رشته مکانیک است.

بعد از پایان انتخابات و اعلام نتایج، کاندیداها ۵ روز فرصت خواهند داشت تا اعتراض و شکایت احتمالی خود را اعلام کنند و بعد از پایان این مهلت، هیئت اجرایی و دستگاه نظارت، طی هفت روز به شکایات رسیدگی می‌کنند.

دیدگاه