شاغلان مشاغل حساس شهرداری شیراز واکسینه می‌شوند

  • 17 شهریور 1400 - 15:41
شاغلان مشاغل حساس شهرداری شیراز واکسینه می‌شوند

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز اعلام کرد که پیگیری‌های مسئولان این مجموعه نتیجه بخش بوده و شاغلان مشاغل حساس در مجموعه شهرداری شیراز علیه کروناویروس واکسینه خواهند شد.

حمید جورکش گفت: با پیگیری‌های سرپرست شهرداری شیراز و مجموعه اداره کل سرمایه انسانی با هدف حفاظت از نیروی انسانی شاغل در مشاغل حساس، شهرداری شیراز نیز اقدام به تزریق واکسن کرونا برای گروه‌های پرخطر نظیر پرسنل حوزه پسماند، خدمات شهری، آتش‌نشانان، شاغلان حوزه حمل و نقل عمومی و … کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، جورکش اضافه کرد: واکسیناسیون کارمندان سایر مجموعه‌ها نظیر معاونت‌ها و مناطق یازده گانه و سازمان‌هایی که با تجمع ارباب رجوع در قسمت‌های اداری و اجرایی مواجه هستند، در حال حاضر در دستور کار قرار دارد و در فاز اول به بیش از ۶ هزار نفر واکسن کرونا تزریق می‌شود.

جورکش تاکید کرد: پرسنل مجموعه شهرداری ارتباط زیادی با ارباب رجوع دارند و حوزه‌های اجرایی این مجموعه نیز در سطح شهر اقدام به خدمات رسانی می‌کنند.

مدیرکل روابط عمومی شهرداری شیراز اعلام کرد: کارمندان مجموعه شهرداری شیراز طبق برنامه زمان بندی شده به مرکز «شهید زهتاب زاده» در میدان «شهید شیرودی» برای تزریق نوبت اول واکسن کرونا مراجعه می‌کنند.

دیدگاه