پرداخت پاداش بازنشستگان فارس تا پایان تابستان

  • 21 مرداد 1400 - 14:41
پرداخت پاداش بازنشستگان فارس تا پایان تابستان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس از پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان این استان نهایتا تا پایان تابستان امسال خبر داد.

حسن نوروزی بیان کرد: پاداش پایان خدمت بازنشستگان استان فارس در صورت تغییر نکردن رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تا پایان مرداد امسال پرداخت می‌شود و در غیر این صورت مطالبات بازنشستگان بابت پاداش پایان خدمت شان تا شهریور ماه پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس، او افزود: این پرداخت، بر اساس نامه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس، مربوط به آن دسته از کارکنان دولت است که سال ۹۹ بازنشسته شده اند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس گفت: در تلاش برای تأمین و پرداخت پاداش پایان خدمت این افراد تا پایان تابستان امسال هستیم.

نوروزی عنوان کرد: البته این پرداخت شامل مانده مرخصی بازنشستگان نمی‌شود و پرداخت این قسمت از مطالبات در آینده پیگیری خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس با بیان اینکه پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۸، مرداد ماه پارسال انجام شد، عنوان کرد: پرداخت مطالبات امسال بازنشستگان همچون پارسال از محل اعتبارات هزینه‌ای استان فارس تامین خواهد شد.

او گفت: مطالبات بازنشستگان از محل پاداش پایان خدمت ۵۲ میلیارد تومان است که متعلق به ۳۲۰ نفر از کارکنان دولت در فارس است که پارسال بازنشسته شده و تابع قانون بودجه نظام بودجه استانی بودند.

نوروزی همچنین پیش بینی کرد: همزمان با پرداخت حقوق و مزایای کارکنان در پایان مرداد ماه پاداش پایان خدمت این بازنشستگان نیز از محل اعتبارات هزینه‌ای فارس پرداخت شود و مطالبات آن‌ها از محل مانده مرخصی سنوات خدمتی نیز در آینده پرداخت خواهد شد.

او با اشاره به افزایش چشمگیر اعتبارات هزینه‌ای استان فارس، بیان کرد: اعتبارات هزینه‌ای فارس از ۷۵۸ میلیارد تومان در سال گذشته به هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان امسال افزایش پیدا کرده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس گفت: تا پایان نیمه نخست امسال، مطالبات بازنشستگان سال ۹۸ از محل مانده مرخصی شان پرداخت خواهد شد و احتمالاً این مطالبات مربوط به بازنشستگان سال ۹۹ نیز تا پایان سال جاری و یا نهایتاً تا تابستان سال آینده پرداخت می‌شود.

دیدگاه