بالای ۷۰ ساله‌ها در فارس برای واکسن ثبت‌نام کنند

  • 09 خرداد 1400 - 18:51
بالای ۷۰ ساله‌ها در فارس برای واکسن ثبت‌نام کنند

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز طی اطلاعیه‌ای از شهروندان بالای ۷۰ سال سراسر استان فارس درخواست کرد که برای دریافت واکسن، در سامانه نوبت‌دهی ثبت‌نام کنند.

در اطلاعیه‌ای که روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز منتشر کرد، از افراد بالای ۷۰ سال استان فارس دعوت شد تا برای دریافت نوبت واکسناسیون کووید۱۹، با مراجعه به سامانه اینترنتی سلامت به نشانی salamat.gov.ir، ثبت نام کنند.

این اطلاعیه یادآور شده است که شهروندان متولد سال ۱۳۳۰ و قبل از آن که ساکن در استان فارس هستند، پس از نام نویسی در سامانه سلامت، به وسیله پیامک از زمان و محل دقیق انجام واکسیناسیون خود مطلع خواهند شد.

اطلاعیه علوم پزشکی شیراز اضافه کرده است که حضور افراد در مراکز واکسیناسیون تنها بر اساس پیامک نوبت ‌دهی بوده و از افراد دیگر گروه های سنی درخواست می شود برای پیشگیری از هرگونه اختلال و ازدحام جمعیت در محل های تزریق واکسن و حفظ سلامت خود و دیگران، تنها پس از نام نویسی و دریافت پیامک در روزهای آینده، به مراکز واکسیناسیون اعلام شده در پیامک مراجعه کنند.

برپایه اطلاعیه مذکور از شهروندان در فارس خواسته شده که تنها به مراکز واکسیناسیون یاد شده در پیامک مراجعه کرده و از مراجعه به دیگر مکان ها و یا خارج از زمان یاد شده، خودداری کنند تا امکان اجرای واکسیناسیون موفق و سریع برای همه فراهم شود.

به گزارش ایسنا، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شنبه ۸ خرداد اعلام کرد که فعلا موجودی واکسن در استان فارس به پایان رسیده است بنابراین افراد واجد شرایط طی امروز و فردا، به مراکز و پایگاه‌های واکسیناسیون در این استان مراجعه نکنند.

عبدالرسول همتی خاطرنشان کرده است که از ابتدای طرح ملی واکسیناسیون علیه کرونا در استان فارس تا کنون، ۳۱۱ هزار دوز واکسن نوبت اول و دوم کووید- ۱۹، به مشمولان تزریق شده است.

دیدگاه