فارس رکورددار واکسیناسیون روزانه کرونا

  • 05 خرداد 1400 - 11:20
فارس رکورددار واکسیناسیون روزانه کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تزریق بیش از ۲۵ هزار دوز واکسن کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در فارس، گفت: فارس رکورد خود را در واکسیناسیون روزانه کرونا، شکسته است.

دکتر مهرزاد لطفی سه‌شنبه ۴ خرداد در نشست ستاد دانشگاهی مدیریت کرونای علوم پزشکی شیراز، تعداد سالن‌های واکسیناسیون در شیراز را کافی دانست و در عین حال گفت: با هدف رفاه حال شهروندان، برای افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون همچنان تلاش می‌کنیم.

لطفی با تاکید براینکه باید با مدیریت صحیح، بلافاصله پس از دریافت واکسن از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام شود، اهمیت گسترش واکسیناسیون عمومی علیه کرونا، برای دستیابی به تامین سلامت عمومی را یادآور شد و گفت: تلاش مجموعه سلامت در فارس، افزایش آمار واکسیناسیون روزانه علیه کرونا براساس اولویت‌های اعلامی ستاد ملی کروناست.

رئیس علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه روند روزانه تزریق واکسن کرونا در فارس افزایشی است، این اقدام را در کنار رعایت کامل پروتکل‌ها، موجب دستیابی به سلامت عمومی جامعه دانست و از مردم خواست بدون توجه به شایعات پیرامون واکسیناسیون، تنها به اطلاعیه های رسمی علوم پزشکی در این خصوص که از طریق رسانه‌های رسمی منتشر می‌شود، توجه داشته باشند و اعتماد کنند.

لطفی با قدردانی از مراقبان سلامت در حوزه بهداشت و مسئولان و برنامه ریزان اجرای واکسیناسیون در شیراز و شهرستان ها، گفت: با تلاش مسوولان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، روز گذشته بیش از ۲۵ هزار دوز واکسن کرونا در استان فارس به مراجعان تزریق شده است و روند افزایشی ارایه واکسن به گروه های سنی هدف ادامه دارد. 

رئیس علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد که انجام هدفمند امور حوزه سلامت و تلاش برای بهبود کیفیت ارایه خدمات به مردم از رموز موفقیت در حوزه سلامت بوده است. 

دیدگاه