پوشاک برای دانش‌آموزان نیازمند فارس تهیه شد

  • 20 اسفند 1399 - 8:48
پوشاک برای دانش‌آموزان نیازمند فارس تهیه شد

هشت هزار و ۴۳۵ قطعه لباس در آستانه نوروز برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت تهیه شده که در ۵۹ منطقه استان فارس توزیع خواهد شد.

عبدالحسین رحیمی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس در آیین اهدا بسته های نوروزی به دانش آموزان نیازمند استان گفت: از این تعداد لباس ۶۷۰۰ عدد پیراهن، ۸۵۰ عدد شلوار، ۵۹۰ عدد مانتو و ۲۹۵ عدد بلوز دخترانه برای دانش آموزان سراسر استان در نظر گرفته شده که تحویل مناطق شد.

وی بیان کرد:در  این روزهای پایانی به رسم هر سال همزمان با نو شدن زمین، سنت نو شدن دل هایمان و کمک به همنوعانمان را نیز هیچ گاه نباید فراموش کنیم.

مسئول اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس به ایرنا گفت: پیش از این، نوشت افزار نیز برای دانش آموزان نیازمند فارس تهیه و توزیع شده بود. 

مدیر کل آموزش و پرورش فارس نیز در این آیین که نوزدهم اسفند برگزار شد، کمک ‌های مومنانه را برگرفته از سیره حضرت علی (ع) دانست و گفت: در کمک مومنانه حفظ شان افراد نیازمند بسیار مهم است و در نحوه تهیه، شناسایی و توزیع اقلام باید دقت شود.
فرهاد اسماعیلی با اشاره به حدیثی از امام موسی کاظم (ع) گفت: نگاه ما به ثروت، کار و تولید باید درست باشد و در واقع سبک زندگی ما هست که باعث به وجود آمدن نیازهای کاذب می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس افزود: باید بکوشیم روحیه استغنا، بی نیازی و مناعت طبع را در خود تقویت کنیم و در هر جایگاهی که هستیم در جهت تحقق عدالت در جامعه گام برداریم.

دیدگاه