احداث باغ بانوان در منطقه ۹ شهرداری شیراز آغاز می‌شود

  • 04 اسفند 1399 - 8:13
احداث باغ بانوان در منطقه ۹ شهرداری شیراز آغاز می‌شود

لیلا دودمان عضو شورای شهر شیراز به اتفاق شهردار و مسولان منطقه ۹ شهرداری در بازدید میدانی ضمن بررسی آخرین وضعیت پروژه های عمرانی منطقه از نزدیک در جریان روند پیشرفت اجرایی این پروژها قرار گرفتند.

در این بین پروژه های تپه نورالشهدا واقع در شهرک بهارستان ، پارک ۱۴ هکتاری ساحلی واقع در بلوار طلائیه و همچنین از پارک چنار راهدار بازدید به عمل آمد.

دودمان در حاشیه این بازدید گفت: با احداث پارک ساحلی طلائیه در این محدوده بی شک تاثیر فرا منطقه ای در ارتقا سلامت و نشاط شهروندان خواهد داشت و با احداث ورزشهای ساحلی در این پارک فضای مفرح و با نشاط جهت مردم ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: پارک چنار راهدار که طرحی مشترک بین مناطق چهار و ۹ است میتواند محلی زیبا و آرام جهت مردم به ویژه مسافرین و میهمان شهر شیراز تبدیل شود که با برگزاری جلسه فی مابین این دو منطقه و همچنین پیگیریهای انجام شده به زودی عملیات عمرانی آن به پایان خواهد رسید.

دودمان در بازدید از تپه نورالشهدا افزود: این‌ پروژه تسریع در اتمام آن قابل اهمیت است و با تلاش و پیگیری شهردار منطقه ۹ تا پایان سال جاری این پروژه به اتمام خواهد رسید و همچنین از یادمان شهدای غواص در میدان والفجر رونمایی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به نقش و اهمیت سلامت و نشاط بانوان با پیگیریهای انجام شده به زودی در منطقه ۹ شهرداری باغ بانوان گلنک زنی خواهد شد.

دیدگاه