پیشنهاد تعطیلی شیراز به مدت ۲ هفته

  • 11 تیر 1399 - 22:22
پیشنهاد تعطیلی شیراز به مدت ۲ هفته

حیدر اسکندرپور، شهردار شیراز با ابراز نگرانی از شیوع گسترده ویروس کرونا در این شهر گفت: شورای اسلامی شهر به عنوان نماینده مردم و شهرداری به منظور صیانت از جان مردم از دولت تقاضا دارند که تصمیمات یکپارچه و جامع برای دو هفته در شیراز گرفته شود تا مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا به صورت موقت حل شود چون تاخیر در تصمیمات، مرگ و میر را برای همشهریان و هم استانی های ما به بار می آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، اسکندرپور در صحن شورای شهر گفت: دولت این اجازه را به استاندار محترم استان بدهد که تصمیمات یکپارچه، قاطع و جامع برای کنترل ویروس کرونا در همه حوزه ها گرفته شود.

وی اضافه کرد: با این وضعیت شیوع کرونا مردم گرفتار می‌شوند و شهرداری هم به تنهایی نمی‌تواند مشکلی را حل کند چون با این وضعیت بیمارستان ها مملو از بیماران کرونایی عمدتا از استان های جنوبی هستند.

شهردار شیراز با اشاره به خواسته شهروندان در خصوص جلوگیری از ورد مسافر به شیراز افزود: طی هفته های پیش مردم درخواست داشتند که مسئولین از ورود مسافر از استان های جنوبی به شیراز جلوگیری کنند

اسکندرپور اعلام کرد: مسئولیت اجتماعی تک تک ما ایجاب می‌کند که مسائل سلامتی مردم را بر اولویت‌های اقتصادی ترجیح دهیم.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: موفقیت ما در موج اول کرونا به این علت بود که پیش از اعلام رسمی طرح های فاصله گذاری اجتماعی، دورکاری و کنترل تردد حمل و نقل عمومی انجام شد و همه دستگاه ها در کنار یکدیگر اقدامات مؤثری را انجام دادند.

دیدگاه