بهبودی پزشکان و پرستاران مبتلا به کرونا در فارس

  • 10 اردیبهشت 1399 - 16:04
بهبودی پزشکان و پرستاران مبتلا به کرونا در فارس

دکتر علی اکبری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: برخی از سربازان خط مقدم مقابله با کرونا با قرار گرفتن در معرض آلودگی به این بیماری مبتلا شدند اما بدون نیاز به بستری و با مراقبت و پیگیری درمانی بهبودی یافتند.

اکبری بدون اشاره به شمار پزشکان و کادر بهداشت و درمان مبتلا به کرونا اعلام کرد: با شیوع بیماری کرونا ،تلاش بی وقفه پزشکان و کادر بهداشت و درمان در استان فارس همچنان ادامه دارد ، هر چند حضور مستمر پزشکان ، پرستاران و کادر درمانی در بیمارستان ها آنها را در معرض آلودگی به ویروس و ابتلا به کرونا قرار داده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر اهمیت حفاظت کارکنان درگیر در امر مراقبت از مبتلایان به کرونا و نظارت روسا و مدیران بیمارستان های شهرستان ها تاکید کرد.

اکبری اضافه کرد: اهمیت حفاظت کارکنان درگیر در امر مراقبت از مبتلایان به کرونا، یکی از مهمترین اولویت های مسوولان دانشگاه است و از این رو همه ملزومات مورد نیاز مراقبتی برای حفاظت از سلامت پزشکان ، پرستاران و کادر بهداشتی درمانی و بیمارستانی در استان فارس تامین می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز بر تامین وسایل حفاظت فردی برای کارکنان درگیر با کرونا تاکید کرد و با اشاره بر نقش تاثیرگذار بیمارستان های درگیر با کرونا در مدیریت و مبارزه با این بیماری و اهمیت نقش پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان ها و دیگر مراکز درمانی، گفت: انجام تست آزمایش کرونا و تامین وسایل حفاظت فردی برای کارکنان درگیر با کرونا در اولویت دستورکار قرار دارد.

دیدگاه