ناپدیدشدن ۱۶ میلیارد تومان در یکی از بانک‌های شیراز

  • 20 آذر 1398 - 17:46
ناپدیدشدن ۱۶ میلیارد تومان در یکی از بانک‌های شیراز

سپرده گذاران شرکت تعاونی اعتبار کارکنان بانک ملت شعبه شیراز می گویند شانزده میلیارد تومان پولی را که سپرده گذاری کرده بودند، ناپدید شده.

این افراد به خبرگزاری ایرنا گفتند: یکی از مسئولان این شرکت به ما گفته پولی در اختیار نداریم و قرار هم نیست پول بازگردانده شود.

سپرده گذاران شرکت تعاونی اعتبار کارکنان بانک ملت شعبه شیراز که بازنشسته این بانک هستند می گویند: با مراجعه به شعبه متوجه شدیم که کارکنان این مرکز از دادن سود و حتی اصل پول طفره می‌روند و از این کار سرباز می‌زنند.

به گفته این سپرده گذاران، از آبان ۹۸ به بعد سود و اصل سپرده پرداخت نشده است.

حسین ناظمی، مسئول شرکت تعاونی اعتبار کارکنان بانک ملت شعبه شیراز نیز گفته: اختلالی در روزهای اخیر در سیستم کامپیوتر این شرکت در شعبه شیراز رخ داده که همین مساله باعث بروز مشکلاتی شده و در پی آن جلو پرداخت‌ها به مشتریان این شعبه گرفته شده تا این مشکل برطرف شود.

وی افزود: کامپیوتر شرکت تعاونی اعتبار کارکنان بانک ملت شیراز به دلیل اینکه عمری حدود ۱۵ سال دارد و به روز نیز نشده خراب شده و این مشکلات را ایجاد کرده است.

به گفته او، حساب مشتریان شیراز این شرکت به تهران منتقل شده و اکنون نیز حسابرسی شرکت در حال انجام است و زمانی که کار حسابرسی این شرکت تمام شود پول مشتریان به آنها پرداخت می‌شود.

دیدگاه