نمایشگاه گردشگری پارس نمودی از همدلی در پیشبرد توسعه گردشگری فارس

  • 15 دی 1402 - 17:36
نمایشگاه گردشگری پارس نمودی از همدلی در پیشبرد توسعه گردشگری فارس

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی پارس، نمودی از وحدت و همدلی در پیشبرد توسعه گردشگری استان فارس است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس، محمدثابت اقلیدی گفت: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و دومین نمایشگاه ملی بسیج، توانمندی‌های گردشگری استان را به منصه ظهور رسانده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس ادامه داد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس در شیراز یکی از رویدادهای مهم کشور به شمار می‌آید. حضور و مشارکت فعال بخش خصوصی در این نمایشگاه از ویژگی‌های نمایشگاه است به طوری که با تسهیل‌گری و فراهم کردن زمینه فعالیت ومشارکت بخش‌های خصوصی شاهد برگزاری هر چه مطلوب‌تر این رویداد ملی و بین‌المللی هستیم.

او تصریح کرد: انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهان‌گردی، جامعه راهنمایان گردشگری، جامعه هتلداران، تشکل‌های مردم نهاد، انجمن دوستداران میراث‌فرهنگی و هنرمندان صنایع‌دستی دست به دست هم دادند و با مشارکت و همدلی این رویداد را رقم زدند.

ثابت اقلیدی افزود: معمولاً نمایشگاه‌های گردشگری و صنایع‌دستی یکی از پرمخاطب‌ترین رویدادهای کشور به شمار می‌آید واز مردم استان فارس دعوت می شود تا از این نمایشگاه دیدن کنند.

سیزدهمین نمایشگاه گردشگری بین‌المللی پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی شیراز در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی فارس از ۱۳ تا ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶ تا۲۱ میزبان علاقه‌مندان است.

دیدگاه