تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024

برگزاری مسابقه بین‌المللی نقاشی «کلان‌شهرها از دید کودکان و نوجوانان»

  • 04 آذر 1402 - 16:04
برگزاری مسابقه بین‌المللی نقاشی «کلان‌شهرها از دید کودکان و نوجوانان»

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز از برگزاری مسابقه بین‌المللی نقاشی نوجوانان با موضوع «کلانشهرها از دید کودکان و نوجوانان»  خبر داد.

رضا جاویدی گفت: انجمن کلانش‌هرهای مهم جهان (متروپلیس) مسابقه بین‌المللی نقاشی نوجوانان با موضوع «کلانشهرها از دید کودکان و نوجوانان» را برگزار می‌کند.

وی با توجه به اهمیت نقش‌آفرینی نوجوانان در ساخت آینده شهرها و استفاده از ظرفیت فرهنگی هنری آن‌ها، افزود: این مسابقه نقاشی برای کودکان و نوجوانان ۵ تا ۱۴ سال و در سه گروه سنی ۵ تا ۸ ، ۹ تا ۱۱ و ۱۲ تا ۱۵ سال برگزار می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز ویژگی‌های آثار ارسالی را بر شمرد و بیان کرد: اصل آثار هنری بر اساس موضوع آینده‌های شهرها باید ارسال شود و آثار پیش از این نباید در جایی منتشر شده باشد.

وی با بیان اینکه تمام سبک‌های طراحی و نقاشی پذیرفته خواهد شد، اضافه کرد: فرمت ارسال در قالب نسخه دیجیتال (jpg، jpeg، یا png) و  اندازه فایل تا ۱۰ مگابایت است.

جاویدی در عرصه ارتباطات به جوایز این مسابقه اشاره کرد و گفت: آثار برجسته در طول مجمع جهانی شهرداران در سال ۲۰۲۳ نمایش و گواهی دیجیتال به آدرس ایمیل شخصی برندگان جوایز ارسال خواهد شد.

زمان برگزاری این مسابقه ۷ تا ۹ دسامبر ۱۶ تا ۱۸ آذرماه جاری و مکان برگزاری این  نمایشگاه در طول اجلاس مجمع جهانی شهرداران در گوانگژو چین است که مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز به آن اشاره کرد.

جاویدی بیان کرد: شرکت‌کنندگان باید آثار هنری خود و یک فرم درخواست پرشده را به mtce@guangzhouaward.org  ارسال کنند، ضمن اینکه به فرم ثبت‌نام ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.

وی مهلت ارسال آثار را ۲۵ نوامبر ذکر کرد و افزود: حق نشر تمامی آثار ارسال شده در کتاب‌ها، روزنامه‌ها، مجلات، اینترنت و یا سایر رسانه‌های عمومی برای انجمن محفوظ است و از این بابت هزینه‌ای به شرکت‌کنندگان پرداخت نخواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌المل شهرداری شیراز با بیان اینکه نرم‌افزار، ابزار یا پلتفرم هوش مصنوعی نباید برای تولید آثار هنری استفاده شود، گفت: در این صورت اثر فوق رد صلاحیت خواهد شد.

دیدگاه