چهارمین جشنواره انار و خرما خفر برگزار می‌شود

  • 25 مهر 1402 - 10:55
چهارمین جشنواره انار و خرما خفر برگزار می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خفر از برگزاری چهارمین جشنواره انار و خرمای خفر پنجم آبان‌ماه ۱۴۰۲ در شهر خاوران فارس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس، علی‌اصغر طاهری باب اناری گفت:بزرگترین جشنواره گردشگری به‌مناسبت روز خاوران با همکاری اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خفر، شهرداری و شورای اسلامی شهر خاوران و کمیته برگزاری نکوداشت هفته خاوران در سطح استان فارس همزمان با برداشت دو محصول کشاورزی انار و خرما با همایش خودورهای کلاسیک، طبیعت‌گردی، برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، محصولات خانگی، آش‌های محلی، موسیقی محلی، بازی های بومی محلی و طبخ غذاهای سنتی در شهرستان خفر، شهر خاوران ۵ آبان ماه در پارک شیخ احمدی شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خفر افزود: در این مراسم بیش از ۳۰ غرفه عرضه صنایع‌دستی، محصولات باغی، انار، خرما و بانوان توانمند شهرستان حضور دارند که فرصت خوبی برای نمایش توانمندی و هنر بانوان خفری است.

طاهری باب اناری تصریح کرد: این جشنواره بزرگ نمایش ظرفیت‌های ویژه گردشگری شهرستان خفر و رونق این صنعت است و برپایی این جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها علاوه بر ایجاد شور و نشاط در بین مردم و معرفی توانمندی های شهرستان نقش مهمی در رونق تولید و ایجاد اشتغال دارد .

دیدگاه