تور پاکسازی منطقه گردشگری هفت برم

  • 07 مهر 1402 - 15:53
تور پاکسازی منطقه گردشگری هفت برم

تور طبیعت گردی منطقه گردشگری هفت برم با هدف پاکسازی این منطقه کم نظیر گردشگری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی فارس روح ا… روانشاد از برگزاری تور طبیعت گردی منطقه گردشگری هفت برم با هدف پاکسازی این منطقه کم نظیر گردشگری با همکاری شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی خاطره های شیراز به یاد ماندنی،انجمن میراث جاویدان پارس بوم و اداره کل محیط زیست استان فارس خبرداد.

مسئول هماهنگی امور معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گردشگری وصنایع دستی فارس هدف ازبرگزاری این تور را فرهنگ سازی حفاظت از محیط های طبیعی وگردشگاه ها و منابع زیست محیطی تشریح کرد.

روانشاد گفت : علی رغم تمام تلاش هایی که برای فرهنگ سازی در راستای حفظ محیط زیست و پیشگیری از آلوده سازی تفرج گاه ها و محیط های سبز طبیعی شده اما شاهد تخریب وآلوده سازی تفرج گاه ها وجاذبه های گردشگری از سوی گردشگران می باشیم و همچنان نیاز به اطلاع رسانی وفرهنگ سازی در این زمینه وجود دارد .

وی بخشی از رویکرد نامگذاری روز جهانی جهانگردی را بر مبنای سرمایه گذاری سبز وتوسعه گردشگری توجه به منابع طبیعی وزیست محیطی به عنوان سرمایه های گردشگری دانست وخواستار توجه بیش تر گردشگران به این مناطق بکر به عنوان سرمایه های خدادادی گردید.

این تور در روز جمعه ۷ مهرماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از علاقمندان به طبیعت گردی برگزار وشرکت کنندگان با حرکتی نمادین ضمن پاکسازی منطقه هفت برم پیام حفاظت از محیط زیست را به عموم ابلاغ کردند.

دیدگاه