هشدار مدیرکل میراث فرهنگی فارس به واحدهای بین‌راهی فاقد نمازخانه و سرویس بهداشتی مناسب

  • 18 تیر 1402 - 9:39
هشدار مدیرکل میراث فرهنگی فارس به واحدهای بین‌راهی فاقد نمازخانه و سرویس بهداشتی مناسب

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از استمرار بازدیدهای نظارتی از واحدهای پذیرایی بین‌راهی و وضعیت نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس سید مؤید محسن نژاد با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال جاری به‌منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات به گردشگران با مسیر بندی محورهای گردشگری گروه‌های نظارت بر واحدهای پذیرایی بین‌راهی بازدیدهای نظارتی خود را آغاز کردند.

سید مؤید محسن نژاد با اشاره به اینکه بازدیدهای نظارتی استمرار دارد افزود: درطی این بازدیدها به واحدهایی که نمازخانه و یا سرویس بهداشتی مناسبی نداشته و یا نسبت به رعایت مسائل بهداشتی و یا کیفیت ارائه خدمات نواقصی داشته‌اند هشدار لازم داده‌شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس ادامه داد:چنانچه پس از یک‌بار تذکر و اخطار ترتیب اثری در بهبود وضعیت خدمات دیده نشود با استفاده از ظرفیت‌های قانونی نسبت به تعطیلی واحد صنفی اقدام می‌گردد.

تیم‌های نظارتی این اداره کل متشکل از کارشناسان معاونت گردشگری، کارشناسان تشکل‌های حرفه‌ای و. بازدیدها را به‌طور منسجم و یکپارچه در محورهای مواصلاتی فارس آغاز کرده و همچنان این بازدیدها در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه تابستان ۱۴۰۲ استمرار دارد.

دیدگاه