حضور ۳۱ استان در سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی شیراز

  • 21 دی 1401 - 9:29
حضور ۳۱ استان در سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی شیراز

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از حضور ۳۱ استان در سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی شیراز خبر داد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، سید مؤید محسن‌نژاد امروز ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۱ در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، هتلداری و تجهیزات وابسته و سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس برگزار شد، ضمن تأکید بر نتایج مؤثر هم‌افزایی میان دستگاه‌های مختلف گفت: این ۲ نمایشگاه باهم‌افزایی دستگاه‌های مربوطه در فارس برگزار شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس افزود: ۳۱ استان در سیزدهمین نمایشگاه صنایع‌دستی شرکت کرده‌اند و نگاه ما به حوزه صنایع‌دستی نگاه حمایتی داریم.

محسن‌نژاد تصریح کرد: در این نمایشگاه ضمن معرفی توانمندی‌های اقصی نقاط کشور و سایر استان‌ها در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی و به نمایش گذاشتن ذوق هنر بی‌نظیر ایرانیان در خلق آثار هنری متنوع، فضای مناسبی خواهد بود تا صنعتگران از تجربیات یکدیگر بهره‌مند شوند.

او با تأکید بر اینکه مسئولان فارس برای برگزاری این نمایشگاه همت کرده‌اند، ادامه داد: تلاش دست‌اندرکاران برای برگزاری این نمایشگاه قابل‌ قدردانی است.

محسن نژاد تنوع شرکت‌کنندگان در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری را فرصت مطلوبی دانست و عنوان کرد: در این نمایشگاه فرصت خوبی برای تبادل‌نظر اقتصادی فراهم‌ شده است.

دیدگاه