بارش برف پیست اسکی سپیدان فارس را به روی علاقه مندان باز کرد

  • 08 دی 1401 - 11:35
بارش برف پیست اسکی سپیدان فارس را به روی علاقه مندان باز کرد

بارش برف در چندین شهرستان فارس به ویژه سپیدان موجب شد پیست اسکی این شهرستان به روی علاقه مندان به اسکی باز شود. سپیدان در فاصله حدود ۸۵ کیلومتری شمال غرب شیراز دارای پیست اسکی حرفه ای با قابلیت برگزاری مسابقات است.

رییس هیات اسکی استان فارس روز پنجشنبه گفت: بارش برف زمستانی که تاکنون دوبار شهرستان سپیدان را سفید پوش کرده و ۵۰ سانتی متر برف به زمین نشسته است موجب شد که امسال نسبت به سال های گذشته درهای پیست اسکی شهرستان سپیدان به روی علاقه مندان زودتر باز شود.

محمد یزدان پناه ادامه داد: جمعه نهم دیماه پیست اسکی این شهرستان آماده پذیرایی علاقه مندان به ورزش های زمستانی است که امیدواریم با رعایت اصول های ایمنی به ویژه داشتن لباس های گرم و تجهیزات اسکی روز خوبی را برای خود رقم بزنند.

وی از ۲ رویداد ورزشی در رشته اسکی به میزبانی سپیدان در سال جاری سخن به میان آورد و گفت: برگزاری المپیاد اسکی استعدادهای برتر کشور از جمله مسابقاتی است که قرار است بهمن ماه در پیست پولاد کف برگزار شود.

یزدان پناه ادامه داد: همچنین میزبانی مسابقات اسکی قهرمانی کشور در رده نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان هم به فارس داده شده است و به نظر می رسد این مسابقات هم یا در بهمن و یا اسفند ۱۴۰۱ برگزار شود.

وی تاکید کرد: این آمادگی را داریم میزبان مسابقات بین المللی در سال جاری باشیم و حتی اردوهای تیم ملی را همچون سال های گذشته در پیست پولاد کف برگزار کنیم.

بارش های اخیر برف زمستانی در فارس ۶ شهرستان را سفید پوش کرد که سپیدان با دو بارش و حدود ۵۰ سانتی متر بیشترین میزان بارش برف را به خود را اختصاص داده است و در ۲۳ ایستگاه فارس هم باران ثبت شده است.

دیدگاه