کرونا در فارس؛ بیش از ۴۴۷ هزار مبتلا و ۶۶۶۷ جان‌باخته

  • 10 مهر 1400 - 8:04
کرونا در فارس؛ بیش از ۴۴۷ هزار مبتلا و ۶۶۶۷ جان‌باخته

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که طی شبانه روز گذشته شاهد جان باختن ۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس بودیم.

عبدالرسول همتی جمعه ۹ مهر در خصوص آخرین وضعیت آماری شیوع کروناویروس در فارس گفت: با اضافه شدن ۱۰ بیمار به قربانیان کرونا، جمع فوت شدگان این بیماری از ابتدای شیوع تاکنون به ۶۶۶۷ نفر رسیده است.

او همچنین از بستری شدن تعداد ۲۷۷ بیمار جدید طی شبانه روز گذشته در فارس خبر داد و اضافه کرد: هم اینک ۲۱۲۹ بیمار مثبت یا دارای علائم کروناویروس در فارس بستری هستند که ۲۱۹ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های آی سی یو بیمارستانها تحت مراقبتهای ویژه هستند.

همتی گفت: تا صبح امروز نهم مهر، ۴۴۷ هزار و ۱۷۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در استان فارس با انجام آزمایش‌های تشخیصی مختلف شناسایی شده است که ۴۳۳ هزار و ۳۸۵ نفر آنان بهبود یافته‌اند.

معاون بهداشت علوم پزشکی شیراز با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی از پدر و مادرها خواست تا با توجه به سنین اعلام شده از سوی سامانه ثبت نام واکسناسیون کرونا به نشانی https://salamat.gov.ir/ ، برای نام نویسی واکسیناسیون فرزندان خود هرچه سریعتر اقدام کنند.

دیدگاه