هم اکنون ۵۲۷۱ بیمار مبتلا به کرونا در فارس بستری هستند

  • 29 مرداد 1400 - 10:19
هم اکنون ۵۲۷۱ بیمار مبتلا به کرونا در فارس بستری هستند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تداوم روند افزایشی تعداد بیماران بستری در فارس، این عدد را ۵۲۷۱ نفر اعلام کرد.

سید روح الله حسینی پنجشنبه ۲۸ مرداد در اعلام آخرین آمار وضعیت شیوع کروناویروس در فارس گفت: با انجام یک میلیون و ۱۸۰ هزار و ۲۹۴ تست مولکولی و ۱۴۱ هزار و ۶۲۲ تست سریع، تعداد ۳۸۵ هزار و ۷۰۳ بیمار مثبت در فارس شناسایی شده است.

او با اشاره به اینکه تعداد ۳۳۵ هزار و ۶۵۹ بیمار مبتلا به کرونا از ابتدا تاکنون در فارس بهبود یافته‌اند، گفت: جمع کل بیماران بستری در بیمارستانهای استان فارس تا امروز به ۵۲۷۱ نفر افزایش یافته است که از این تعداد ۴۳۸ نفر به دلیل وخامت شرایط جسمی تحت مراقبتهای ویژه هستند.

حسینی با ابراز تاسف از ثبت ۳۰ مورد مرگ جدید براثر ابتلا به کرونا طی روز گذشته در فارس، گفت: شمار جان باختگان از کرونا در استان فارس به ۵۷۶۷ نفر رسیده است.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری آیین های سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران آن حضرت، از مردم شریف و همیشه در صحنه فارس درخواست کرد ضمن پایبندی مسئولانه به رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی؛ با مجموعه سلامت استان در مسیر مقابله با کرونا همراه باشند تا بتوانیم با غلبه بر این ویروس منحوس، فردای امیدبخشی را برای خود و عزیزانمان به ارمغان آوریم.

دیدگاه